Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 28 lutego 2016

Bardzo spóźnione wyniki Candy


Witam serdecznie. 

Bardzo, ale to bardzo chciałam przeprosić za spóźnienie w ogłoszeniu

wyników Candy kalendarzowego, ale w ostatni weekend moja córka

miała urodziny i kompletnie wypadło mi z głowy, że miałam podać wyniki.

Oto mała fotorelacja przed podaniem, kto zostanie

szczęśliwym posiadaczem kalendarza. 





Zwycięzcą zostaje ANKO. 

Serdecznie gratuluję. 

Proszę o adres do wysyłki na adziamar@poczta.onet.pl

I bardzo dziękuję pozostałym osobom za chęć udziału w candy.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie. 

3 komentarze:

  1. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie się cieszę z wygranej już biegnę wysłać adres. Bardzo Ci dziękuję za wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń