Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 1 września 2015

Digi Scrap wyzwanie ostatnie


Niestety blog Digi Scrap zostaje zawieszony do odwołania.

Ale zanim na długo zamilknie mamy dla Was ostatnie wyzwanie.

Tym razem każda praca jest dopuszczalna.

Przygotowałam kartkę z kalendarzem urodzinowym autorstwa Anula66.






To jest moja ulubiona grafika.

Serdecznie Was zapraszam do udziału w wyzwaniu.

Dziękuję za to, że miałam możliwość przedstawiać Wam moje prace na blogu

Digi Scrap. Mam nadzieję, że nie jednokrotnie się spotkamy w innych okolicznościach.

Wyzwania:

1. http://scrapclubekb.blogspot.com/2015/08/blog-post.html

do 05.09

Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Замечательная открытка! С сочным, ярким вкусом! Спасибо за участие в задании от блога СКЕ

    OdpowiedzUsuń
  2. чудесная и яркая работа! спасибо, что участвуете в задании "СКЕ"!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning card. Love the background paper and all of the embellishments.

    OdpowiedzUsuń