Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 19 czerwca 2015

Inspiracja dla Papelii - boksik na ślub



Witam Was bardzo serdecznie.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać pudełko eksplodujące na ślub, w którym wykorzystałam

2 tekturki z Papelii.

Na wieczku pudełka użyłam Tekturka ramka GLORIA,

 którą pokryłam białym pudrem do embossingu na gorąco. 

Kwiaty własnej produkcji z papieru akwarelowego malowanego farbkami akwarelowymi. 


W środku użyłam tekturki ażurowy motyl 3D

4 kieszonki na różne wydatki, a na środku zwinięte w rulon życzenia dla pary młodej.






Produkty Papelii:

Tekturka ramka GLORIA  Tekturka ażurowy MOTYL 3D

Dziękuję Wam bardzo za uwagę i zapraszam serdecznie do zakupów

w Papelii, tekturki są naprawdę świetne.

Pudełko zostało zrobione z papierów DCWV



Pozdrawiam

Agata/ Adziamar

5 komentarzy: