Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 28 kwietnia 2015

Mike and Mike LO z papierami DCWV


Dzisiaj mam LO zrobione dawno temu.

Powstało spontanicznie w odpowiedzi na audycję Mike and Mike,

 gdzie wspomnieli o scrapbookingu.

Oto moja praca:


Użyłam tuszów distress, aby zrobić gwiazdkowe tło. Kolorowe akcenty zaznaczone

kredkami pastelowymi. Parę stempli i tekturkowe gwiazdki z I Kropki nadają 

nieco charakteru tej pracy.






Materiały DCWV jakie użyłam:



Wyzwania

Dekoratywyj Gorod

http://dekograd.blogspot.ru/2015/04/blog-post.html 

Everybody Art Challenge
http://everybody-art-challenge.blogspot.co.uk/2015/04/322.html 
do 05.05


Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione słowo. 

Pozdrawiam



2 komentarze:

  1. tego to ja się chyba nie nauczę- to już trzeba miec w sobie! Super! swietne kolorystycznie! Te napisy- ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faaantastyczna praca!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń