Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 22 kwietnia 2015

exploding box the sisterhood challenge - MONOCROMATIC


Nowe wyzwanie na blogu Sisterhood - monochromatycznie.

Ja zrobiłam ostatnio exploding box w kolorze różowym i jego odcieniach.


Please Grab Our Badge!

Z torcikiem urodzinowym, na 18 urodziny z kieszonkami na kasę.






Boxik zgłaszam na wyzwanie:

Sklep 
do 10.05

http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-21-kwiat-diy.html 
do 10.05

A Was bardzo serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu The Sisterhood.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. This is amazing! I love these boxes but you have gone the extra mile on yours. Just so creative!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! jeszcze nigdy nie robiłam takiego! Buziaki1

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so pretty! xx Sandi Lee

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! This is AWESOME Agata! I haven't made an explosion box in years ... thanks for beautiful inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  5. Your box project is very creative and beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa praca :) Delikatna, ciekawie skomponowana i dopracowana :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu PR Szok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny boksik! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny boksik, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar :)

    OdpowiedzUsuń