Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 3 marca 2015

March 2015 Stack-a-holic challenge! Card

Witam Was serdecznie.

Dzisiaj chciałam pokazać kartkę jaka powstała na marcowe wyzwanie

March 2015 Stack-a-holic challenge!

 

Moja kartka jest uniwersalna, bo może być na ślub, dla bardzo bliskiej osoby lub jako walentynka.

Użyłam tu cytatu - digi stempla z Digi Scrap

 "Jedyną miarą miłości..." autorstwa Puchilinki.


Kwiaty są przeze mnie zrobione. Perełki jako środek nadają elegancji kwiatom.


Dla ozdoby dodałam również tekturkę ze Scrapińca.



Mapka do wykonania kartki  jest następująca:

http://dcwvinc.blogspot.com/2015/03/march-2015-stack-holic-challenge.html 

W pracy użyłam:

- papiery DCWV


Zapraszam Was do udziału w wyzwaniu marcowym na stronie

http://dcwvinc.blogspot.com/2015/03/march-2015-stack-holic-challenge.html.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

1 komentarz: