Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 22 grudnia 2014

kalendarz 2015

Jeden z 10 kalendarzy jakie zrobiłam w tym roku.

W formacie A5, na papierach Prima i z grafiką od Ephemera's Vintage Garden.


Tu tył. 
Jeden dzień na stronę.



Wyzwania:

1. Sklep Ewa
#32 - Kalendarz

do 22.12.14  Wyzwanie #32 - Kalendarz 
do 22.12

2. Scrap And Me
http://blogscrapandme.blogspot.com/2014/12/wyzwanie-z-malazabka-i-wyniki-wyzwania.html
 do 07.12

3. Viva la Vista
http://vlvista.blogspot.ru/2014/11/blog-post_11.html 
do 31.12

Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Życzę Ci wspaniałych, rodzinnych, spokojnych świąt,
    niezapomnianej Wigilii z kolędami, przysmakami i prezencikiem pod choinką!

    Buziam!

    OdpowiedzUsuń

  2. W Wigilię Bożego Narodzenia
    Gwiazda Pokoju drogę wskaże.
    Zapomnijmy o uprzedzeniach,
    otwórzmy pudła słodkich marzeń.
    Niechaj Aniołki z Panem Bogiem,
    jak Trzej Królowie z dary swymi,
    staną cicho za Twoim progiem,
    by spełnić to, co dotąd było snami.
    Ciepłem otulmy naszych bliskich
    i uśmiechnijmy się do siebie.
    Świąt magia niechaj zjedna wszystkich,
    niech w domach będzie Wam jak w niebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Очень красивый)) спасибо от блога Viva la vista!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kalendarz :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń