Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Card Mania Challenges #62 Christmas


Moja zimowo-świąteczna inspiracja na nowe wyzwanie w Card Manii.

"Christmas"/ "Коледа".

Moja kartka z wykorzystaniem świetnej grafiki Wiff of Joy na bazie papierów DCWV

z serii CHRISTMAS & WINTER12x12 Scrapbook paper.


Dodałam parę brokatowych elementów, posypałam kulkami śnieżnymi i jest już zima. 

Chociaż na kartkach pojawia się śnieg, bo niestety za oknem jesień lub wiosna - jak kto woli.


Brzegi owalu, policzki oraz końcówkę szalika pomalowałam farbą brokatową Marty Stewart.


Zgłaszam kartkę do wyzwania:

1. Scrap Ego
http://10000talantov.blogspot.de/2014/12/blog-post.html
do 30.12


Zapraszam Was do udziału w nowym wyzwaniu.



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

3 komentarze:

  1. Агата, работа самая снежная и новогодняя! Снеговик такой милый! Все такое снежное даже холодно)))) Спасает только бордый вид и шарф снеговика)))) Спасибо, что творите вместе с нами, Ваш Scrap Ego!Настя

    OdpowiedzUsuń
  2. Милейший снеговик! спасибо от ScrapEgo!

    OdpowiedzUsuń