Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 31 stycznia 2014

st. Valentine's Day


Zainspirowana wyzwaniem w Inkido w stylu skandynawskim.

Zastosowałam kolory szare, białe i niebieskie.

A z głównego zdjęcia wzięłam motyw kwiatów oraz esy floresy.






Wyzwanie:

1.Inkido

w stylu skandynawskim

http://inkido.blogspot.no/2014/01/january-challenge-by-agnieszka-bellaidea.html 

do 31.01

Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie komentarze.

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Super kartka, piekne kolorki, powodzenia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great card! Love the details!
    Thank you for joining our January challenge at Inkido :)

    Hugs, Karita

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! Podoba mi się materiałowy kwiatek! Uwielbiam kwiaty :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Inkido.

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the mixture of colours! Thanks for your contribution for the Inkido january challenge
    Hugs stina

    OdpowiedzUsuń
  5. This is super cute!! Thanks for playing along at Inkido! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabulous card- thanks for playing along at Inkido challenge

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous card!!! Love the colors!!! kisses...

    OdpowiedzUsuń