Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 19 grudnia 2013

ptaki świątecznie


Kolejna, prosta tym razem karteczka.
Ostrokrzew wycięty z gazetki reklamowej.

Nie wiem jak wam, ale mi się widzi jakby był trójwymiarowy, przestrzenny.



Grafika od Abra Art.


Dziękuję Bardzo Wam za poświęcony czas i za wspaniałe komentarze jakie tu u mnie zostawiacie.

Pozdrawiam przedświątecznie.

4 komentarze:

  1. Faktycznie ostrokrzew wygląda jak żywy! idealnie pasuje do tej pracy, która mimo swej prostoty jest bardzo elegancka i oryginalna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka a te ptaszorki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pczy prosta - kłóciłabym się, ptasiory urocze i karta cudo

    OdpowiedzUsuń