Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 29 stycznia 2013

Karnawałowa maska

W przedszkolu mojej córki jest konkurs. Trzeba przygotować maski karnawałowe. 

Niestety ciężki obiekt do sfotografowania, i zdjęcia wieczorem to jeszcze cięższe zadanie.

Oto moja propozycja:






Zgłaszam ją na wyzwanie: 

1. w DeaArt Inspiracje - 

Niech żyje bal.


do 31.01.

4 komentarze:

  1. Świetna maska:) dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Calkiem dobrze wszystko wyszło, mimo "ciężaru " ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykła maska trochę jak na wenecki karnawał a trochę kojarzy mi się z bajką książę i żebrak, ma w sobie taki klimat - dziękuję za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka nietypowa :)) Dziękuje za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń